Vuoden 2018 tapahtumia

Syyskokous pidetään Imatran Kylpylällä torstaina 15.11.2018 klo 18. Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset syyskokousasiat. Kokouksessa valitaan puheenjohtaja ja hallitus sekä käsitellään ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio.
Kahvitarjoilu sekä kylpylän esittely.
Ilmoittautumiset 8.11.2018 mennessä Johanna Väkeväiselle, p. 040 545 4079 tai johanna.vakevainen10@gmail.com.

Konserttimatka Helsingin Musiikkitaloon sunnuntaina 9.12.2018 Christmas Special - New York Voices & Mikko Leppilampi.
Huippuvierailu New Yorkista, maailmankuulu grammy-palkittu 1987 muodostettu New York Voices on kiertänyt maailmaa ällistyttäen yleisöä kaikkialla elegantilla musiikillaan, täydellisellä harmoniallaan ja uskomattomilla sovituksillaan. He yhdistelevät sulavasti luovissa, omaperäisissä teoksissaan jazzlaulua klassisiin sekä R&B- ja pop- vaikutteisiin.

Konsertti alkaa Musiikkitalossa klo 15.00.
Ennen konserttia klo 11.30 tutustuminen Ateneumin talven 2018 - 2019 päänäyttelyyn Kohtaamisia kaupungissa – suomalaista taidetta 1900-luvulta.

Lounas klo 13.15 Hotel Arthurin noutopöydästä. Matkan hinta 115 €/jäsenet, 125 €/ei jäsenet. Hinta sisältää matkan, liput konserttiin ja museoon sekä lounasruokailun.
Matkalle lähdetään Rasilasta klo 7.00, V:niskan tori 7.15, Matkakeskus 7.25, Olavinkatu 7.30. Pysähdys mennen tullen Pukarossa, jossa mahdollisuus kahvitella omalla kustannuksella.
Ilmoittautumiset Marja Lankiselle 14.10.18 mennessä marja.lankinen@pp1.inet.fi tai p. 040 5740433.

New York Voices-yhtye

Joulupuuro Hiljan Pihassa lauantaina 15.12.2018 klo 12-14. Perinteisenä joulutervehdyksenä yhdistys tarjoaa jäsenistölle joulupuuron Hiljan Pihan tuvassa lauantaina 15.12.2018 klo 12-14. Puuron saa jäsenkorttia näyttämällä.

Vuoden 2018 menneitä tapahtumia

Syysretki lauantaina 15.9.2018 Haukkavuorelle sekä Kollaa- ja Simo Häyhä –museoon ja Rajamuseoon. Retkeen sisältyi ulkoilua, huikeita maisemia ja tutustumista Suomen sotien ja rajojen historiaan. Nousu Haukkavuorelle, Etelä-Karjalan korkeimmalle kohdalle ihastelemaan luonnon mahtavuutta. Retkipaikalla nautimme hernekeittolounaan.

Kollaa- ja Simo Häyhä -museolla tutustumme oppaan johdolla maailman kuuluisimman tarkkaampujan Simo Häyhän esineistöön, sekä talvisodan Kollaan taisteluun liittyvään näyttelyyn. Rajamuseoon siirrymme Museotietä pitkin ja perillä museomestari Mika Albertssonin esittelee Rajavartiolaitoksen ja Suomen rajojen historiaa, sekä rajamiesten työtä ja elämää esittelevää näyttelyä.

Teatteri-ilta oli perjantaina 12.10.18 klo 19 - Hiljaiset sillat Imatran teatterissa Kirjailija Robert James Wallerin romaaniin perustuva koskettava rakkaustarina kertoo Iowan maaseudulla perheensä kanssa elävästä italialaissyntyisestä Francescasta (Ulla-Maija Järnstedt) sekä maatilalle eksyvästä, katettuja siltoja kuvaamaan tulevasta omaleimaisesta Robert Kincaidista (Ari-Matti Hedman). Henkilöiden välille syntyy sanoin kuvaamaton yhteys ja rakkaus. Neljässä päivässä elämän mittainen matka kulkee näiden kaksi ihmistä kulkee elämän mittaisen matkan...