Vuoden 2018 tapahtumia

Valamon pääkirkon ikonostaasi

Maakuntamatka Heinävedelle Valamoon tehdään ke 13.6.2018.
Lähtö: Olavinkatu klo 7.30, Matkakeskus klo 7.35, V:niskan tori 7.45, Rasila 8.00. Menomatkalla poiketaan hotelli Punkaharjulle, jossa kahvit ja esittely. Valamossa tervetulohetki, sen jälkeen tutustutaan opastetusi pääkirkkoon ja näyttelyihin. Ruokailu Trapezan noutopöydästä. Visiitti viinituvan tunnelmiin, jossa myös aikaa ostoksille. Lähtökahvit ja kotiinlähtö klo 17.30. Paluu Imatralle klo 21.

Matkan hinta 75 €/jäsen ja 85 €/ei-jäsen. Tiedustelut / ilmoittautumiset 25.5 mennessä Marja Lankinen marja.lankinen@pp1.inet.fi tai p. 040 5740433.
Tietoa Valamosta..

Maisema Tynkkylänniemestä

Vuoksi-Wille –ajelu tehdään ma 2.7.2018 klo 14 alkaen. Kierrokseen kuuluu mm. käynti Mustalammella, lähtö Olavinkadulta.
Ilmoittautumiset Matti Niemeläiselle 19.6. mennessä p. 040 513 5321 tai mattiniemelainen@gmail.com.
Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä. Lähtö Olavinkadulta.

Jokavuotinen matka Savonlinnan Oopperajuhlille järjestetään tiistaina 31.7.2018. Matkailuyhdistys on varannut 50 lippua Puccinin "Toscan” ensi-iltaan.
Teos on yksi kaikkien aikojen suosituimmista oopperoista. Matkan hinta jäsenille on 200 €, ei-jäsenille 215 € (sisältää lipun, ruoan ja kuljetuksen).
Tiedustelut / ilmoittautumiset viimeistän helmikuun loppuun mennessä Marja-Terttu Vilkko p. 050 3034009 tai marjaterttuvilkko@gmail.com

Kulttuuri- ja kartanomatka Tarttoon ma-to 20.-23.8.18
Tartto on virolaisen sivistyksen ja kulttuurielämän alkulähde, ja samalla Viron vanhin kaupunki. Elokuussa matkamme suuntautuu Tarttoon sekä sen ympäristössä sijaitseviin mielenkiintoisiin kohteisiin. Tarton matkan ohjelma täällä.

Matkan hinta 427 € / jäsen, 447 € / ei-jäsen (edellyttää väh. 40 henkilön ryhmää), sisältäen bussi- ja laivamatkat, majoituksen 3 yötä jaetussa 2 hengen huoneessa aamiaisineen, 4 lounasta ja 3 illallista, suomenkielisen oppaan, sekä ohjelmassa mainitut vierailukohteet sisäänpääsymaksuineen.
Varausmaksu 100 € / hlö tulee maksaa viimeistään 31.5.2018, ja loppuerä 15.7.2018,joista lasku lähetetään myöhemmin.
MATKALLA TULEE OLLA MUKANA VOIMASSAOLEVA PASSI TAI POLIISIN MYÖNTÄMÄ HENKILÖKORTTI. Vastuullinen matkanjärjestäjä Pohjolan Matka.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset Liisa Airakselle 31.3.2018 mennessä p. 040 548 0630 tai liisa.airas@gmail.com . Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan myös tieto mahdollisesta erityisruokavaliosta, syntymäajasta sekä mistä tulette kyytiin.

Vuoden 2018 menneitä tapahtumia

Makumatka Tynkkylän Lomaniemeen pe 18.5.18.
Retken hinta kuljetuksineen on 40€.

Imatran teatterissa ”Maailman ympäri 80 päivässä” -näytelmä perjantaina 6.4.18 klo 18.30.
"Maailman ympäri 80 päivässä" on ranskalaisen Jules Vernen klassikkoteos, josta ei puutu vauhtia eikä vaarallisia tilanteita. Luvassa mielikuvituksellinen ja hauska nojatuolimatka!

Kevätkokous pidettiin to 22.3.2018 klo 18 Karelian Gourmet-ravintolassa (=Voimalaitoksen kerho, Ivontie 1). Kokouksessa käsitellään mm. vuoden 2017 toimintakertomus ja tilinpäätösasiat.
Etelä-Karjalan virkistysaluesäätiön toiminnanjohtaja Hanna Ollikainen kertoi Etelä-Karjalan retkeilykohteista. Kahvitarjoilu.

Laskiaistapahtuma 11.2.2018 Kalastuspuistossa iglujen ympäristössä. Jäsenkorttia vastaan hernekeitto.

Baletti Giselle ma 1.1.2018 klo 17 avasi Kulttuuritalo Virrassa Imatran 70 -vuotisjuhlavuoden. Baletin esitti jo tutun uuden vuoden perinteen mukaan St. Peterburgs Ballet Theatre, SPBT.