Vuoden 2019 tapahtumia

Sergei Prokofjevin "Romeo ja Julia –baletti" ti 1.1.2019 klo 17 aloittaa uuden vuoden 2019 Imatralla. Baletti on tunnettu klassikkoteos, joka perustuu William Shakespearen kirjoittamaan rakkaustarinaan. Baletin esittää jo tutun uuden vuoden perinteen mukaan St. Peterburgs Ballet Theatre, SPBT.

Esitys on Kulttuuritalo Virrassa tiistaina 1.1.2019 klo 17. Liput jäsenille 50 € permanto ja 45 € parvi, lapset alle 12-v 35 €. Ei-jäsenille lippujen hinnat 56 €/49 €.
Ilmoittautumiset Marja Lankiselle 31.10.18 mennessä p. 040 574 0433 tai marja.lankinen@pp1.inet.fi

Mukaantempaavia SWING-klassikkoja, keinuvaa bossa novaa, ja tulisia argentiinalaisia tangoja
Muun muassa näistä aineksista koostuu Scandic Imatran Valtionhotellin Tähtisumua-show. Tervetuloa nauttimaan Seppo Hovin juontamasta illasta, jonka musisoinnista vastaavat Seppo Hovi, Antti Sarpila ja Pekka Sarmanto. Karismaattinen Angelina Klas tulkitsee laulusävelmät upean koskettavalla äänellään. Illalliskortti sisältää ruokailun buffetpöydästä alkaen klo 19. Showtime klo 21.30. Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittautumiset Marja Lankiselle 15.1.2019 mennessä marja.lankinen@pp1.inet.fi tai p. 040 5740433.

Vuoden 2019 tapahtumia

Matka Savonlinnan Oopperajuhlille ke 31.7.2019 Ensi kesän toivotun, perinteisen oopperajuhlamatkan kohteeksi valikoitui Johann Strauss nuoremman säveltämä iki-ihana operetti LEPAKKO! Operetin tuo lavalle Wienin Volksoperin orkesteri ja kuoro sekä Wienin valtionbaletti. Lepakko on pyörinyt Wienissä ensi-illastaan vuonna 1874 lähtien!
Matkailuyhdistys on varannut esitykseen 50 lippua. Matkan hinta jäsenille on 200 €, ei-jäsenille 215 € (sisältää lipun, ruoan ja kuljetuksen).
Tiedustelut/ilmoittautumiset Marja-Terttu Vilkko, p.050 303 4009 tai marjaterttuvilkko@gmail.com